Ghidul tau pentru work / study from home - partea a II-a
Dupa cum am mentionat in prima parte a acestui articol, spatiul unde lucrezi / inveti este foarte important, mai ales in zilele noastre, cand munca de acasa a devenit normala si petrecem cateva ore pe zi la briou, in fata unui monitor.
Ramai cu noi ca sa vezi cateva tips & tricks de amenajare optima a biroului, care sa te ajute sa fii mai productiv.
DEPOZITARE
Fa ordine in jurul tau, si esti cu un pas mai aproape spre o viata productiva. Studiile au demonstrat ca oamenii care lucreaza intr-un spatiu de lucru dezordonat se concentreaza greu si devin stresati. Incearca sa investesti in obiecte de depozitare, care sa te ajute sa scapi de dosarele aruncate la intamplare si de pixurile imprastiate peste tot.
PENARE
Pixurile tale sunt imprastiate peste tot? Nu iti gasesti creionul preferat? Daca da, atunci e vremea pentru o schimbare! Un penar te poate ajuta sa ai rechizitele in ordine. In plus, poti sa iti alegi un model dragut, care sa fie potrivit personalitatii tale. Avem AICI cateva idei pentru tine.
AGENDA / BULLET JOURNAL
Aici lucrurile sunt simple: agenda iti poate deveni cel mai bun prieten - scrie in ea toate task-urile pe care le ai la munca / scoala, organizeaza-le in functie de dificultate, deadline-uri si importanta, noteaza-ti lucrurile importante, intalnirile si multe altele. Mai multe despre bullet journal si importanta unei agende AICI si AICI.